Sunday, March 24, 2013

Begin Eggs-positie en Egg #1

Wat het weer betreft zou je het niet zeggen, maar het is bijna Pasen en ik wil weer een paar eieren voor de Eggs-position maken.
De eerste 6 eieren stonden alleen op mijn oude blog en omdat ik het leuk vind om ze allemaal ook op dit blog te hebben,  kopieer ik de oude posten hier naar toe.
 
 
Post van 23 maart 2012
Vorige week waren Paul en ik in Londen om eieren  van de Fabergé Big Egg Hunt te zoeken.
Het was zo leuk, we kwamen op plaatsen waar we nog nooit geweest waren, hebben andere egg hunters ontmoet en hebben 180 van de 209 eieren gevonden.
Bij verschillende eieren zei ik dat ze leuk zouden zijn om in miniatuur te maken.
De afgelopen week ben ik steeds bezig geweest met de foto's van onze egghunt en vandaag kreeg ik ineens behoefte aan een miniatuur ei.
Maar één ei is geen ei, dus heb ik besloten om een hele eggs-position van eieren te maken :-)
Ik had nog een wijnkistje, dat me daar heel geschikt voor lijkt én een zakje met eieren.


 
En toen heb ik ook gelijk een ei gemaakt: "Rooster Weather Vane"
 Op deze foto zie je het originele ei
 
  en dit is mijn mini versie ervan.

No comments: