Thursday, March 28, 2013

KE en VER en THOR

Toen Nella van de week een foto stuurde van haar nieuwste creaties Ke en Ver, was ik gelijk helemaal verliefd op Ver.
In Spinnie's Zoo was er nog geen lieveheersbeestje, maar omdat ik zo'n lieve stelletje natuurlijk niet uit elkaar wilde halen vroeg ik aan Nella of ze allebei in de Zoo zouden mogen komen wonen.
Dat mocht en ze gingen gelijk op pad. :-)
Vandaag kwamen ze hier aan en wat zag ik tot mijn grote verbazing, er was nog een heel klein beestje bijgekomen.
Dat had nog geen naam en omdat Nella ook een Torrebak gemaakt had, besloot ik dit kleintje THOR te noemen.
Je hebt wel eens van die hele kleine hondjes, die dan van die grote namen zoals Wodan, Ceasar of zoiets hebben en ik vind het wel grappig om dit hele kleine beestje ook zo'n grote naam te geven. :-)
V.l.n.r. VER - THOR en KE en ik ben er heel blij mee, want ze zijn in het echt natuurlijk nog veel mooier dan dat je ze op een foto kunt krijgen.

1 comment:

Margriet said...

Ik ben blij dat je ze niet uit elkaar hebt gehaald...dat vind ik altijd zo hartverscheurend :-)
En Thor is erg leuk...geweldige naam voor zo'n klein beessie!!!