Thursday, December 4, 2014

Meegebracht uit Valkenburg

Op mijn verjaardag gingen we naar Valkenburg waar we o.a. de kerstmarkten in de grotten bezochten.
Eigenlijk zijn ze ieder jaar zo'n beetje hetzelfde, maar het is toch wel heel leuk om er rond te kijken en zo'n markt in een grot heeft toch wel een speciaal sfeertje.
Ik vond er twee uiltjes, ik kon echt niet bedenken of ik ze nou wel of niet had, dus heb ik ze voor de zekerheid maar meegenomen. Dat was een goed idee, want ik had ze dus nog niet.
Wat ik nog niet eerder gezien had op deze kerstmarkt was dit arkje.
Er waren twee formaten en deze kleine past perfekt in de Arken tentoonstelling.
Ik ben erg blij met deze nieuwe aanwinst.


2 comments:

Margriet said...

Dat arkje is leuk!!! En de uiltjes ook natuurlijk :-)

Jody said...

Heel leuk!