Thursday, December 4, 2014

Meegebracht van de Adriatischezee toer

Eind september zijn Paul en ik naar Dubrovnik in Kroatië gevlogen en hebben we 3 weken doorgebracht in Kroatië, Montenegro, Bosnië Herzegovina,Slovenië en Italië (Venetië).
We hebben zoveel gedaan en gezien, dat ik niet echt veel tijd gehad om op souvenirjacht te gaan, maar ik ben toch niet met lege handen thuisgekomen.
De twee HP's zijn natuurlijk geen mini's, maar die verzamel ik ook :-)
Het kleine rozenkransje dat aan het kleinste boek hangt heb ik op straat gevonden, het kruisje komt in de religieuze winkel.
Het uiltje kocht ik op een klein marktje in Krk en komt uiteraard bij de uilenverzameling.
Tinkelbel vonden we in een cache en omdat we dat zo zielig vonden hebben we haar maar geruild en meegenomen.
Het klederdrachtpaartje kocht ik in Dubrovnik en komt in de kamer van Ivy.


1 comment:

Margriet said...

Leuke souveniertjes!