Thursday, June 30, 2016

Meegebracht uit Dublin

In Dublin stikt het van de €arrolls souvenirwinkels.
Je krijgt er een groen waas voor je ogen :-), maar ze zijn ontzettend leuk en vrolijk om in rond te kijken.
En ik heb er voor mijn St. Patricksday (Ierse) kijkkastje leuke dingen kunnen vinden.
Het bierglas is verhoudingsgewijs veel te groot, maar kleiner kon ik ze nergens vinden en ik wilde er toch graag eentje in het kastje hebben, dus heb ik het toch maar gekocht.
Het beertje is gewoon leuk om neer te zetten.
 Een leprechaun door, die moest ik hebben, zo leuk!
 Deze stickertjes kan ik verknippen en op mini's plakken
 Ik kon niet kiezen tussen een groen of een wit schaapje en toen heb ik ze allebei maar meegenomen.
Eentje komt er in de kamer van Ivy, want die moet natuurlijk ook iets uit Ierland in haar kamer hebben.
 Verschillende pinnen, waar ik de pin af ga knippen en ze dan als muurdecoratie ga gebruiken.
 Ze hadden ontzettend veel verschillende leprechauns en met veel moeite heb ik deze twee uitgekozen.
De grote komt misschien in het kamertje te staan en anders komen ze in mijn vitrinekast.
En dan nog een beeldje van St Patrick.
Ik heb lang getwijfeld of ik het zou kopen, want in het kijkkastje hangt al een schilderij van St Patrick en met de leprechauns die erin staan vind ik het beeldje eigenlijk niet zo passen.
Maar aangezien ik een fan ben van St Patricksday heb ik het toch gekocht om in mijn vitrinekast te zetten, naast Sinterklaas :-)


3 comments:

trompke said...

Volgens mij ligt er niet veel meer in die winkel ;-)
Leuke spulletjes!

Margriet said...

Alles is leuk, maar die deur vind ik echt super leuk!!!

Jody said...

Mooie spulletjes.