Saturday, February 29, 2020

Gekocht in Parijs

Wij wonen sinds 2 maanden in Parijs omdat Paul hier voor een paar maanden werkt.
We hebben een appartement vlakbij Opera en daarvandaan is het niet ver lopen naar een heel leuk poppenhuiswinkeltje in Passage Jouffroy: Pain d'Épices.
Toen Julian hier laatste een weekend was heeft hij mijn schrift met aantekeningen meegenomen, maar dat moet ik nog doorspitten en een lijstje maken met dingen die ik wil kopen.
Van de week was ik in de buurt en ben ik weer even binnengelopen en dit heb ik gekocht.
Nu begint het wel te kriebelen om weer aan mijn poppenhuizen en miniaturen te gaan werken, maar helaas staat dat allemaal in België en zal dat moeten wachten tot we wanneer we weer thuis komen.
Maar voor het zover is kom ik vast nog wel vaker in het winkeltje.

No comments: